2veckor

Idag är det två veckor sedan mitt och Emmas liv förändrades för alltid. Sedan dess har det blandats både tårar och skratt och sömnbrist, men oavsett hur trött man än är så känns allt lätt när man ser ett enkelt leende på Wilmas läppar när hon sover.

Idag besöktes BVC igen, vägning och mätning blandades med varningar om alkohol och bristande kunskap om barnsäkerhet i bil. Skönt att man inte har en stor törst för sprit och barnsäkerhet är ju en del av mitt dagliga arbete så allt känns lugnt.

Hursomhelst så vägde knubbisen 4590g. och hade vuxit till sig med 2cm sedan födseln.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Varje gång jag är på dåligt humör ska jag titta på den här bilden. Det går ju inte att låta bli å le

2012-08-29 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0