Mormorn rycker ut?!

Nu är Wilmas mormor hos oss i ett par dagar.
Idag besökte vi Söderköping för lite snabb shopping och sen tillbaka till Norrköping för lite långsammare shopping, det ska serveras vildsvin på nyår :)
Imorgon kommer Fiskfarmor och farfar-Robert, riktigt skönt att sliPpa köra bil till 08 med min rygg just nu. Enligt kiropraktorn så har jag en bristning i en disk i landryggen som om den går obehandlad kommerleda till diskbråck. Kul jul. Nu har jag förbud att lyfta saker tyngre än 10kg så Emma får kämpa rejält nu men hon är tuff och bär på trots att hon får ont i sina händer.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vem är det där? Och var tusan har ni gjort av min mamma?!!

2012-12-29 @ 21:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0