Min åsikt


Den här bloggen är mestadels till för våra nära och kära. Då vi bor ganska utspritt så får de ändå följa Wilmas utveckling och vardag.
Men om andra vill läsa bloggen så har jag inget emot.

Jag tycker det är riktigt löjligt av personer att ta bort sin blogg eller vissa bilder, för att bloggen är privat. Är det privat så sätt förhelvete lösen på den. Annars så kan ju vemsomhelst läsa och då är det ju inte privat. Så funkar internet. Varför skriver man en öppen blogg om ingen får läsa?
Vissa saker som skrivs här är också privata. Kanske för privata :) men de skiter ja fullständigt i om folk läser eller om de tar illa vid.
Om ja får säga det själv så tycker jag att man är dum i huvudet om man tror att nått är privat på internet.
Allt för många bimbon där ute har ja nu märkt.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag fattar inte vitsen med att blogga. Jag trodde det va till för att andra skulle läsa det man bloggar om, annars kan man ju skriva dagbok. Eller använda Word om man tycker det är jobbigt att hålla i en penna. Denna sida kan jag däremot förstå. Den betyder att vi som bryr oss kan följa Wilmas utveckling dag för dag, och det är jag glad för.

Svar: Haha exakt. Dagbok och fotoalbum borde sådana människor skaffa. Eftersom det är så läskigt när saker kommer ut offentligt, även att de är dom som lägger ut det öppet på en blogg som HELA världen kan se. Ja de här med hjärna är väldigt sällsynt ;)
familjensen.blogg.se

2012-11-16 @ 23:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0