Karma

Är det fel att må bra när man läser om andras olycka? Jag kan inte göra annat än att le. Jag mår så bra. Jag är så nöjd med vårt liv. Visst, jag skulle vilja hinna gå på toa ibland eller kanske städa lite. Och mat det vet jag knappt vad det är längre. Men jag är nöjd ändå, jag har världens finaste familj. Jag skulle aldrig någonsin önska mig något annat.
Och att se att en viss person har ett sånt ruttet liv, och har haft det så svårt med så mycket det får mig att må så jävla bra.
Men är det fel? Karma is a bitch sägs det. Kan tillägga att den här människan är genomrutten och har gjort både mig och Daniel illa.
Kanske får le lite i smyg istället. Fast jag gör nog det efter jag har garvat arslet av mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0