Uppdatering


Finns ingen ork till något just nu. Hjärnan är pausad och kroppen värker. Daniel sover, äter och jobbar. 
Jag jagar Wilma och försöker att sköta hushållet. Men vart är orken till att göra något? 
Sömn!!?? Det vill vi ha. Jag önskar mig sömn i julklapp. 
Wilma har precis kommit på att man kan klättra på allt. Idag så va ja i ett annat rum i några sekunder och när jag kom tillbaka så satt ungen på vardagsrumsbordet. Då hade den smarta lilla prinsessan kommit på att om man flyttar dit hennes fotölj så kan man klättra upp via den. 
Ska man skratta eller gråta? Jag e fan livrädd :O 
Men när hon inte kör slut på en då är hon världens sötaste! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0